عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

کد امنیتی برای بروزرسانی کد امنیتی روی تصویر کلیک کنید

ارسال پیام

ورود

عضویت در سایت

سایت خواب نگار مرجع تخصصی تعبیر خواب با استفاده از روایات و احادیث و منابع معتبر به صورت دقیق همراه با ارائه گزارش تخصصی آنالیز وضعیت خواب شما می باشد. جهت تعبیر خواب خود را درسایت ثبت نمائید تا محققین وکارشناسان ما در سریع ترین زمان به آن به صورت تخصصی پاسخ دهند یا میتوانید در هرساعت از شبانه روز با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و شما میتوانید با عضویت در سایت نسبت به ارسال رایگان خواب خود و درهر ساعت از شبانه روز اقدام نمائید و کارشناسان ما در سریعترین زمان پاسخ میدهند.

تعبیر خواب النگو از نظر 26 معبر مختلف و امام صادق (ع)

تعبیر خواب النگو از نظر 26 معبر مختلف و امام صادق (ع)

بیشتر معبران غربی با یکدیگر موافق هستند که تعبیر خواب النگو در خواب نشانه‌ای از خوشبختی، شور و سعادت در زندگی خوابنده است. به همین دلیل، رویای دیدن النگویی از طلا بسیار خوشبخت کننده است.

اگر در خواب‌های مختلفی که در زمان‌های مختلف دیده‌اید، به طور متکرر النگوی طلا را مشاهده کرده‌اید، این رویا ممکن است به عنوان یک هشدار به شما باشد. این هشدار ممکن است به مواردی اشاره کند که شما در نظر داشته‌اید و قصد دارید با طراحی و برنامه‌ریزی مناسب آنها را اجرا کنید. این خواب می‌تواند شما را به دقت و احتیاط در اقداماتتان هدایت کند.

معنای دیگری که توسط معبران غربی برای دیدن النگوی طلا در خواب ارائه شده است، نشان دهنده شادمانی خوابنده از شرایطی است که به او فرصت‌های خوبی را می‌دهد و با انتخاب هرکدام از آنها، پیشرفتی خوب خواهد داشت.

یکی از تفاسیر دیدن النگوی طلا در رویا، نشانگر ارزش و اهمیتی است که برای خانواده قائل شده‌اید و امور خانوادگی را در اولویت قرار داده‌اید. به گونه‌ای که در شرایط مختلف، همیشه حمایت خود را از آنها باز نمی‌دارید و حتی مالیاً نیز به طرز قابل توجهی برای اعضای خانواده تامین می‌کنید.

فهرست مطالب

تعبیرخواب النگو براساس محمد ابن سیرین:

به بیان محمد بن سیرین هنگامی که در خواب ببینید در دستتان النگو وجود دارد، تعبیر به آن است که در واقعیت بدهی و دیونی در مقابل دیگران دارید که هنوز موفق به پرداخت آن نشده‌اید. چنانچه در خواب بنگرید النگو را از دستتان بیرون آوردید، بدانید که در آینده‌ای نزدیک قروض خود را ادا می‌کنید. ولی چنانچه نظاره کردید در حال انداختن النگو در دستتان بودید، یعنی در ایام آتی به دیگران مقروض می‌شوید.

تعبیرخواب النگو براساس منوچهر مطیعی تهرانی:

النگو طلا:

در جایی نقل شده شخصی به نزد منوچهر مطیعی تهرانی آمده و از ایشان در خصوص مفهوم مشاهده النگوی طلا در خواب سوال پرسیدند. منوچهر مطیعی در جواب پاسخ داد؛  تعبیر نظاره کردن النگو از جنس طلا در خواب، بیانگر آرایش و زیور دست می‌باشد.

در حقیقت مشاهده النگوی طلا در خواب، نشان دهنده رفتار یا اقداماتی است که شخص در آن موضوع کاملاً خلوص نیت دارد. به طوری که همه همت خود را در جهت انجام آن به کار گرفته و با عزمی راسخ آن را به پیش می‌برد.

چنانچه در رویا بنگرید النگویی از جنس طلا در اختیارتان بوده و یا تعدادی از النگوی طلا در دستتان نمایان بود، تعبیر به آن است که مسئولیت و تعهدی را در قبال کسی عهده‌دار می‌شوید.

زمانی که خانومی در رویا نظاره کند در دستش النگوی طلا خودنمایی می کرد،  تعبیر به آن است که در واقعیت مدت‌هاست که او مسئولیت و دیونی را در قبال کسی بر عهده گرفته، ولی به مرور زمان آن را از یاد برده است.‌ حتی این دیون می‌تواند از نظر اخلاقی و رفتاری باشد که نسبت به کسی داشته و آن را به جا نیاورده است.

النگو در دست مرد:

خوابی که در آن مرد النگوی طلا را در دست خود مشاهده کند، مفهوم مطلوب و مفیدی از آن دیده نمی‌شود.

تعبیرخواب النگو براساس امام جعفر صادق (ع):

به بیان حضرت امام جعفر صادق (ع) داشتن النگو طلا در خواب، تعبیر به دستیابی به پول و مال کثیر می‌شود. هرچند آن حضرت فرموده‌اند، در برخی رویاها دیدن النگو مفهوم ناخوشایندی داشته و اشاره به بلندپروازی‌ها و برنامه‌های نامناسبی دارد که در جهت دستیابی به پول و ثروت از راه‌های غیرقانونی و اشتباه انجام می‌دهید.

النگو در دست مرد:

مشاهده رویاهایی که در آنها مرد در دست خود النگو داشته باشد، نشان دهنده پریشانی، مشکل و ناراحتی از جهت امور اقتصادی است.

النگو در دست خانم:

ولی اصولاً خواب هایی که در آن خانم‌ها صاحب النگو باشند، تعبیر های خوش یمن و نیکی داشته و جلال و شکوه او در زندگی افزایش می‌یابد.

تعبیرخواب النگو براساس حضرت یوسف (ع):

به بیان حضرت یوسف خوابی که در آن النگو از جنس طلا دیده شود، چه در خواب اقدام به خریدن آن نموده، یا شخصی آن را به شما هدیه کرده و یا اینکه آن را در جایی پیدا کنید، ولی متوجه شوید که النگو دچار شکستگی بود، تعبیر آن اشاره به وجود دشمنی بدخواه و کینه توز در اطراف شما دارد که لازم است در زندگی دقت و احتیاط بیشتری کنید.

النگو شکسته:

زمانی که در رویا النگویی را نگریسته و متوجه شکستگی آن شوید، احتمالاً به مفهوم کینه توزی و مخاطراتی است که منافع و زندگی شما را تهدید می‌کند. در حقیقت دیدن این خواب همچون هشداری است که شما را به رعایت احتیاط و دقت لازم در خصوص افراد پیرامونتان هدایت کرده تا از آسیب‌های افراد بدخواه و کینه توز در امان بمانید.

حضرت یوسف مشاهده النگوی سالم و بی عیب و نقص را در خواب توسط خانم‌ها، سمبلی از جلال، شکوه و حرمتی دانسته‌اند که شوهرشان در قبال آنها قائل است.‌ همچنین این رویا به منزله ارتباط با ثبات، محترمانه و زیبایی است که این خانم در زندگی با همسرش دارد.

النگو برای مرد:

لاکن اصولاً مشاهده النگو برای آقایان به هنگام خواب، مفهوم خوبی نداشته و تعبیر به مخاطراتی می شود که شان و منزلت او را خدشه‌دار می‌کند. در عین حال این رویا توجه خواب بیننده را به افکار و اقدامات او جلب کرده تا با کوچک‌ترین سهل انگاری، اعتبار و حرمت او مورد آسیب قرار نگیرد.

تعبیرخواب النگو براساس آنلی بیتون:

آنلی بیتون معتقد است هنگامی که در خواب بنگرید در دست شما النگویی وجود داشته که توسط یکی از دوستان و یا حتی پارتنر احساسی به شما هدیه شده بود، تعبیر به آن است که در ایام آتی بساط وصلت و ازدواج شما فراهم می‌شود.

چنانچه دختر مجردی در رویا متوجه شود النگویش مفقود شده و آن را پیدا نمی‌کند، احتمال دارد در ایام آتی با برخی موانع و چالش‌ها مواجه شود.‌رویایی که در آن نظاره کنید به ناگاه النگویی یافتید، به این معناست که به زودی پول و ثروت چشمگیر و عظیمی به دست می‌آورید.‌

تعبیر خواب النگو بر اساس موضوع تخصصی آن :

النگو بدل:

اگر در رویا النگویی را از جنس بدل و فیک مشاهده کنید، همچون زنگ خطری است که شما را به رعایت دقت و احتیاط در همه امور زندگی سوق می‌دهد.

چنانچه در رویا بنگرید شخص دیگری النگوی بدلی به شما کادو داد، به این معنا است که در واقعیت کسی حیله و نیرنگی را به شما وارد کرده و یا اینکه در تجارتی وارد می‌شوید که ماحصل آن زیان می‌باشد.

النگو شکسته:

هنگامی که در خواب نظاره کنید بر روی یک النگو ترک‌هایی دیده می‌شود، تعبیرش نشان دهنده زیان و آسیبی است که شما را تهدید می‌کند. احتمال دارد دارایی، پول و یا منفعتی که کسب کرده‌اید از جهاتی دچار زیان شود. توصیه می‌شود در کسب و کار و امور اقتصادی تخصص خود را افزایش دهید تا بتوانید در شرایط نوسان بازار و موقعیت‌های نابهنجار بر معاملات تان تسلط داشته و شرایط را به نفع خود خاتمه دهید. همچنین دیدن این رویا همچون پیامی است که از تصمیم و برنامه شما برای ورود به کار یا ارتباطی خبر می‌دهد که دستاورد مناسبی نداشته و سرانجام خوبی نخواهد داشت.‌ احتمال دارد دیدگاه‌ها و سخنان سایر اشخاص به قدری در ذهن شما مهم جلوه ‌کند که تصمیمات و برنامه‌های تان را تحت شعاع قرار داده و دچار آسیب ‌شوید. لذا دیگران از منافع خود شما به نفع خود سوء استفاده می‌کنند.

دیدن النگوی شکسته در خواب علامتی از حرمان، یأس و ناکامی در زندگی است. احتمال دارد در واقعیت وقایعی را پشت سر گذاشته‌اید که بسیار سخت بوده و یا با مسائل و چالش‌هایی مواجه شوید که شرایط را برای دستیابی به مقاصد و آرزوهایتان ناهموار کند.

تعبیر دیگری که برای دیدن النگو شکسته در خواب ذکر شده، به معنای ناتوانی در یک موضوع و رنج زیادی است که به عللی متحمل می‌شوید. احتمال دارد این رویا بیانگر مسائل و شرایط سختی باشد که در برابر شما ظاهر می‌شود. از این رو ترک و شکستگی که در النگو دیده می‌شود، نشان دهنده فقدان، عدم ثبات و ضعف شما نسبت به مشکلات موجود است.

معنای متفاوتی که برای دیدن النگوی شکسته در خواب بیان شده، تعبیر به لزوم اعمال برخی تحولات و دگرگونی در اهداف، مقاصد، آرزوها و برنامه‌هایی باشد که هم اکنون به آن می‌پردازید. به عبارت دیگر این رویا همچون پیامی است که شما را به یافتن مسیرهای تازه و موثر جهت محقق کردن مقاصد و اهدافتان در زندگی هدایت کرده تا به پیروزی و خوشنودی برسید.

النگوی سالم:

از نظر حضرت یوسف اگر خانمی در خواب النگوی سالم و بی‌عیب و نقصی ببیند، تعبیرش نشان دهنده حرمت و شأن زیادی است که در نظر شوهرش دارد. لاکن دیدن النگوی طلا برای آقایان به هنگام رویا مناسب نبوده و بیانگر خطراتی است که اعتبار و عزت او را در معرض آسیب قرار می‌دهد.

النگو طلا:

یکی از نمادهایی که برای دیدن النگو از جنس طلا به هنگام خواب ذکر شده آن را علامتی از یک رویداد یا اقدامی می‌دانند که موجب سرافرازی و مباهات می‌شود.

در اختیار داشتن النگو از جنس طلا در رویا، خبر از وصلت و تشکیل زندگی در آینده نزدیک دارد.

رویایی که در آن النگوی طلا را نظاره کنید،، اشاره به ویژگی سخاوت و بخشندگی شما در واقعیت دارد. شما همواره در زندگی سایر اعضای خانواده و عزیزانتان را در اولویت قرار داده و رسیدگی به آنها را پیش از خود مقدم می‌دانید.‌ به طوری که همواره احتیاجات و نیازهای خود را فراموش کرده و خوشنودی خود را به رضایت و خوشنودی دیگران گره زده‌اید.

از جمله تعبیر هایی دیدن النگو طلا در خواب بیانگر وفور و رونق در موضوع و یا جریانی است که مثبت بوده و به عنوان یک موضوع ارزشمند و پربها شناخته می‌شود. این امر حتی می‌تواند برخی از رویکردها و یا انتخاب‌های مهم زندگی را شامل شود.

همچنین دیدن النگو از جنس طلا در رویا، بیانگر مال و یا دارایی است که از راه ارث دریافت می‌کنید.

مفهوم دیگری که برای دیدن النگوی طلا در خواب ذکر شده، نشان دهنده مسائل و مشکلاتی است که توسط نزدیکان و یا حتی رفقای شما ایجاد می‌شود.

عده‌ای از معبرین دیدن النگوی طلا را در رویا، بیانگر دعوت شدن به یک مراسم و یا جشن ازدواج تلقی می‌کنند.

تعبیر دیگر دیدن النگو طلا در خواب اشاره به یک جلسه کاری ارزشمندی دارد که به زودی در آن شرکت کرده و مذاکرات بر وفق مراد شما پیش می‌رود. به طوری که در آینده به دستاوردهای مهمی می‌رسید.

یکی از معانی امیدبخش و قابل توجه دیدن النگو طلا به هنگام خواب، همچون پیامی است که از ترقی و رشد شما در امور شخصی و زندگی خبر داده که به زودی برنامه‌ها و اقدامات تان به نتیجه مد نظر منجر می‌شود.

هنگامی که در خواب النگویی از جنس طلا ببینید، به این معنا است که در آینده‌ای نزدیک مسئولیت مهمی را تقبل کرده و یا شما با طیب خاطر و داوطلبانه تکالیف چشمگیر و عظیمی را عهده‌دار می‌شوید.

از جمله معانی دیگری که معبران غربی برای دیدن النگوی طلا در رویا ذکر کرده‌اند، آن را نشان دهنده آمادگی و برنامه‌های شما برای ازدواج و تشکیل زندگی مشترک دانسته‌اند. حتی ممکن است شما وظیفه و تکلیف مهم و ارزشمندی را در زندگی عهده دار شوید.

به عبارت دیگر مشاهده النگوی طلا در خواب، در وهله اول به تعهد و مسئولیتی اشاره دارد که بر ذمه خواب بیننده قرار گرفته و در مرتبه دوم از ازدواج وصلت برای رویابین خبر می‌دهد.

زمانی که در خواب النگوی طلایی را نظاره کنید، به مفهوم آن است که احتمالاً در جریان امورات زندگی با یک موضوع عاشقانه و احساسی مواجه شده و یا اینکه مسئله‌ای موجب به قلیان درآمدن احساس غیرت و سخت گیری در شما شود.

النگو طلا در دست:

خوابی که در آن ببینید النگو طلا را در دست کرده‌اید، تعبیرش نشان دهنده عشق و علاقه‌ای است که به شکل پنهانی در وجود شما ریشه دوانده است.

النگو در مهمانی:

هنگامی که در خواب بنگرید النگوی طلا را در محافل و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌دهید، به مفهوم آن است که در واقعیت هدیه‌ای به شما تقدیم می شود. اگر شما در تجرد به سر می برید، ازدواجی فرخنده با شخص شایسته و با اعتبار خواهید داشت.

النگوی طلای کثیف:

چنانچه در خواب بنگرید النگو طلا که متعلق به شما بوده به دلایلی دچار آلودگی شده بود، تعبیر به این معناست که در پیرامون شما اشخاصی حضور دارند که در زمره بدخواهانتان بوده و قصد دارند با دسیسه چینی به شما و منافعتان ضربه وارد کنند. لذا در انتخاب افراد مورد اعتماد بیش از پیش دقت کرده و جانب احتیاط را رعایت کنید.

درآوردن النگو از دست:

به طور کلی خوابی که در آن شاهد درآوردن النگو از دست باشید، دو منظر تفسیر می‌شود:

چنانچه مردی این خواب را مشاهده کند، تعبیر به آن است که لازم است تعهد و مسئولیتی که در قبال شخص دیگر عهده‌دار شده است را به جا آورد.

ولی اگر این رویا توسط یک خانم نظاره شود، اشاره به مسائل و موانعی دارد که در برابر او نمایان می‌شود.

النگو طلا در دست خود:

از جمله رویدادهایی که همواره در بین بشر مورد توجه بوده و سعی در کشف راز و رمز آن می‌کنند، تصاویری است که در هنگام خواب دیده می‌شود. یکی از رویاهایی که رواج زیادی دارد، مشاهده النگویی از جنس طلا در خواب است. به طوری که خواب بیننده النگوی طلا را در دستان خود دیده و یا اینکه به سرعت و سهولت در حال انداختن آن در دست باشد.

تعبیر دیدن النگوی طلا در دست خوم به هنگام خواب و رویا، در دو حالت متفاوت مورد بررسی قرار می گیرد. یکی از معانی این خواب بیانگر دارایی و ثروتی است که در واقعیت به شما می‌رسد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد، شرایطی برای شما مهیا می‌شود که در مسیر رسیدن به درآمد زیاد و مال و مکنت قرار گرفته و یا خبر از رسیدن به مقاصد مهم مالی و سود و منفعت را در ایام آتی می‌دهد.

از جمله معانی دیگری که برای خوابی که در آن النگوی طلا را در دست خود ببینید، چنین است که لازم است تا ثبات و آرامش خود را در زندگی حفظ کرده و در برابر ناملایمات ایستادگی کنید. بدین ترتیب مشاهده النگو از جنس طلا در رویا یکی از نمادهایی است که از استحکام و پایداری در زندگی خبر داده و رویابین برنامه‌ها و رویکردهای خود را در جهت رسیدن به سکون و دوام انجام می‌دهد.

با توجه به تفاسیری که در اینجا برای شما بیان کردیم، چنین استنباط می‌شود که دیدن النگوی طلا در خواب دارای دو جنبه مثبت و منفی می‌باشد. ولی در نظر داشته باشید که هیچ کدام از معانی ثابت و غیر قابل تغییر نخواهد بود. از آن جهت که معمولاً در دیدن خواب‌ها عوامل مختلفی دخیل بوده و بر اساس احتیاجات و رویدادهایی که خواب بیننده پشت سر گذاشته است، این تصاویر در رویا دیده می‌شود.‌

تعبیر خواب النگو طلا در دست دیگری:

هنگامی که در خواب کسی را ببینید که النگو طلا در دست داشت، ممکن است تعبیرش نشان دهنده وجود یک کمبود مهم و اساسی در زندگی او باشد.

همچنین مشاهده النگو از جنس طلا در دست سایر اشخاص، بیانگر آسیب و زیان‌هایی است که زندگی و منافع او را تهدید می‌کند. در عین حال زمانی که النگوی طلا را به هنگام خواب در دست خودتان نظاره کنید، تعبیر به آن است شخصی در زندگی شما وجود دارد که به شدت دچار وابستگی به او هستید.

در صورتی که خودتان در رویا اقدام به خرید طلا برای شخص دیگری نمایید، اشاره به برخی مخارج غیر مترقبه می‌شود که به ناگاه در برابرتان قد علم می‌کند.

تعبیر خواب النگو طلا در دست مادر:

اصولاً مشاهده مادر در رویا علامتی از نگهداری، پشتوانه، دوام و پایداری به شمار می‌روند. بنابراین زمانی که در خواب مادرتان را در حالی ببینید که النگو طلا به دست کرده بود، تعبیرش اشاره به جایگاه شما به عنوان یک مادر مسئولیت پذیر، آینده نگر و پرمحبت در زندگی دارد. همچنین این خواب به معنای توجه و دلسوزی‌هایی است که مادرتان در قبال شما داشته و همواره لطف و شفقت خود را به شما نثار کرده است. احتمال دارد شما با الگو قرار دادن مادرتان سعی دارید، چنین ویژگی‌های خوشایندی از او را در خود نهادینه کرده و به اجرا درآورید.

از آنجا که دیدن طلا در خواب سمبلی از پول، دارایی زیاد و اعتبار در زندگی بوده، لذا در جایگاه یک دارایی ماندگار و ارث مهم شناخته می‌شود. به این ترتیب نظاره کردن مادر در خواب با النگوی طلا به منزله مال یا دارایی ارزشمندی از طرف مادرتان است که در قالب ارث به شما رسیده و یا اینکه برخی از ملاک‌های مهم و اعتبارات ارزشمند مادرتان به شما واگذار می‌شود.

همچنین زمانی که شما در خواب مادرتان را با النگوی طلا به دست بنگرید، تعبیر به احساس سپاسگزاری و اهمیت ویژه‌ای است که برای وجود او قائل هستید. احتمالاً در واقعیت به دنبال یافتن راه حلی هستید تا درجه سپاس و قدردانی خود را نسبت به مادرتان ابراز کنید. لذا در هنگام رویا مادرتان را با النگوی طلا مشاهده می کنید.

تعبیر خواب حمل کردن النگو:

خوابی که در آن بنگرید النگو از جنس طلا در اختیار داشته و آن را به جای دیگری حمل و منتقل می‌کنید، تعبیر به منزله خوشنودی شما از دیدار با کسی است که به تازگی با او معاشرت داشته‌اید. در عین حال این خواب خبر از دیدار و همنشینی با برخی اقوام و دوستان دیرینه می‌دهد که به دلایلی مدت‌های مدید میان شما فاصله افتاده و از هم بی‌خبر بوده‌اید. در اثر این معاشرت اوقات شاد و دلنشین بر شما سپری شده و این دیدار و ملاقات‌ها میان شما تکرار شده و دوام خواهد داشت.‌

تعبیر خواب هدیه گرفتن النگو:

هنگامی که در رویا مشاهده کنید یکی از نزدیکان و یا نامزدتان النگویی را به شما هدیه داد، تعبیر به آن است که در آینده‌ای نزدیک بساط ازدواج شما مهیا شده و با شخص مناسبی وصلت می‌کنید.‌ در صورتی که متوجه شوید النگوی مذکور دچار شکستگی بود، مفهوم خوبی نداشته و نشان دهنده ی دشمنی‌ها و دسیسه‌هایی است که توسط دیگران برای شما چیده شده است. لذا در همه امورات زندگی جانب احتیاط را رعایت کنید.

تعبیر خواب هدیه گرفتن النگو طلا:

رویایی که در آن دیده شود النگویی از جنس طلا را به عنوان هدیه دریافت کردید، به معنای تشکر و سپاسگزاری نسبت به رفتار و ملاطفت‌هایی است که در قبال دیگران انجام داده‌اید. احتمال دارد در واقعیت یکی از اطرافیان و دوستان ارزش و اهمیت زیادی برای شخصیت تان قائل شده، به طوری که شما را شایسته تقدیر می‌داند. لذا در رویا شما تصاویری از کادو گرفتن النگو طلا را مشاهده می‌کنید.

همچنین دریافت النگوی طلا از جانب دیگران به هنگام رویا، نشان دهنده ارتباطات صمیمانه و ملاطفت آمیزی است که شما با سایرین برقرار کرده‌اید. احتمال دارد شخصی که در خواب النگوی طلا را به شما تقدیم می‌کند، از جمله افراد ارزشمند و تاثیرگذار زندگی‌تان همچون همسر، اعضای خانواده و یا دوستان صمیمی باشد.

از جمله معانی دیگری که برای دریافت النگو طلا به عنوان هدیه در خواب ذکر شده، تعبیر به دستیابی به پول زیاد و پیروزی‌های مهم در ایام آتی می شود.‌ به طوری که منفعت و موفقیت‌های تاثیرگذار و پایداری را در پروژه‌های اقتصادی خواهید داشت.

از جمله سمبل‌های دیدن النگوی طلا در خواب، جلوه ای از زیبایی و پربها بودن در زندگی محسوب می‌شود. لذا خوابی که در آن تصاویری از گرفتن النگوی طلا به عنوان کادو نظاره کنید، بیانگر خوشنودی، بهره‌مندی و کامیابی شما از امورات و ابعاد مختلف زندگی است. به عنوان مثال به کارهایی مشغول می‌شوید که بسیار  به آن علاقمند بوده و با پشت سر گذاشتن رویدادهای خوشایند و دلنشین، احساس کامیابی و شادمانی خواهید داشت.

تعبیر خواب هدیه گرفتن النگو طلا از مرده:

اگر در خواب مشاهده کنید شخص متوفی النگویی از جنس طلا به شما تقدیم کرد، تعابیر متعددی از آن استنباط می‌شود. در این گونه رویاها فرقی نمی‌کند شخصی که قبلاً دار فانی را وداع گفته و هم اکنون النگوی طلا را به خواب بیننده هدیه می‌دهد، چه نسبتی با او داشته و یا حتی ناشناس باشد. شاید این تصویر برگرفته از یادآوری لحظاتی است که با یکدیگر پشت سر گذاشته‌اند. در عین حال وجود طلا در این خواب سمبلی از دستیابی به پول، برکت زیاد و موفقیت محسوب می‌شود.

اکثریت قریب به اتفاق تفسیرگران هم عقیده هستند، خوابی که در آن النگوی طلا را به عنوان هدیه دریافت کنید، به این معنا است که در آینده‌ای نزدیک دارایی و اموال زیادی عایدتان شده و به رفاه و آسایش دست می‌یابید. همچنین برخی دیگر نیز بر این باورند که دیدن این رویا تعبیر به دلبستگی و علاقه‌ای می شود که از یک رابطه رها شده در دل خواب بیننده باقی مانده و هنوز چشم انتظار بازگشت معشوق خود مانده است.

از جمله معانی دیگری که برای هدیه گرفتن النگوی طلا از یک متوفی در خواب ذکر شده، خبر از یک شخصیت متبحر در عرصه موسیقی دارد که در کام مرگ فرو می‌رود. چرا که این شخص در این زمینه دستاوردهای مهم و منحصر به فردی داشته است که همچون یک گنجینه به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است در بیان مفهوم رویای هدیه گرفتن النگوی طلا از شخص مرحوم، لازم است تا موقعیت خواب بیننده را در نظر داشته باشید که تعابیر بیشتری را در بر می‌گیرد. همچنین این رویا اشاره به موقعیت‌های ایده‌آل و دستاوردهای تازه‌ای دارد که دیدگاه جدیدی به خواب بیننده بخشیده و در عین حال در امور عرفانی و مذهبی به کمالات می‌رسد.

با همه این تفاسیر لازم است تا جهت دستیابی به مفهوم دقیق‌تر این رویا، جوانب خواب را مورد بررسی قرار داده و موقعیت خواب بیننده را در نظر بگیرید.

تعبیر خواب خریدن النگو:

به طور کلی خرید طلا در رویا نشان دهنده کسب مراتب بالا و امورات مهم و پر بها در زندگی محسوب می‌شود. این جریان می‌تواند امورات اقتصادی و کسب و کار را در واقعیت در برگیرد. برای نمونه ممکن است به دارایی و ثروت زیادی دست یافته و یا با نائل شدن به یک رتبه ارزشمند و دستاورد عظیم، وجهه مهمی را در میان جامعه کسب کنید. این موضوع می‌تواند نه تنها شخص شما بلکه یکی از افراد مهم و نزدیکان تان را شامل شود.

اگر در خواب ببینید پس از خریدن النگو آن را در دست انداختید نیز چنین مفهومی را با خود دارد. هر اندازه النگویی که به دست کرده‌اید در اندازه بزرگتری دیده شود، به همان نسبت پیروزی و دارایی شما چشمگیرتر خواهد بود.

تعبیر خواب گم کردن النگو:

خوابی که در آن مشاهده کنید النگو متعلق به خودتان مفقود شده و آن را پیدا نمی‌کنید تعبیر به این معناست که احتمالاً با بروز برخی مشکلات و ناملایمات، دچار آسیب و لطمه خواهید شد.

ولی اگر در خواب بنگرید النگویی را یافتید، چنین مفهومی دارد که دارایی عظیمی عایدتان می‌شود.

خوابی که در آن بنگرید، محل گذاشتن النگوی طلا را فراموش کرده و آن را پیدا نمی‌کنید، به این معنا است که برخی مسائل و چالش‌ها در زندگیتان نمایان می‌شود.‌

تعبیر خواب گرفتن النگو طلا از دوست:

چنانچه در خواب بنگرید شخصی از اطرافیان شما از جنس مخالف و یا حتی نامزدتان النگو از جنس طلا به شما تقدیم کرد، تعبیر بیانگر رویدادهای احساسی و رمانتیکی است که شما در کنار آن شخص در ایام آتی تجربه می‌کنید.

در عین حال این رویا اشاره به اقداماتی دارد که آسیب و مخاطرات اقتصادی را برای شما مانع شده و می‌توانید منافع و منابع خود را از این زیان‌های مالی حفظ کنید.‌

تعبیر خواب کندن النگو از دست شما:

چنانچه در رویا بنگرید شخص دیگری النگوی طلا را در دست شما انداخت، تعبیر به آن است که احتمالاً در ایام آتی نسبت به شخصی احساس عشق و علاقه کرده که حتی منجر به ازدواج و تشکیل زندگی خواهد شد.

تعبیر خواب النگو در خواب دختر مجرد:

اطلاع از مفهوم رویایی که در آن دختر مجردی را با النگوی طلا نظاره کنید، برای بسیاری از افراد مهم بوده و ارزش ویژه‌ای دارد. چرا که اصولاً تصاویری که در خواب مشاهده کنید، همچون پیامی است که از روایط کنونی و رویدادهای احتمالی آینده شما را آگاه می‌کند.

دختر مجردی که در خواب خود را دارای النگو طلا ببیند، تعبیر به این معنا است که به زودی به معاش، پول و ثروت زیادی دست می‌یابد که مسیر زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در مذاهب مختلف و حتی رسوم متعددی که در نقاط مختلف جهان دیده می‌شود، اجسام ساخته شده از جنس طلا، نمادی از دستیابی به دولتمندی و ثروت محسوب می‌شوند. لذا دیدن چنین خوابی اشاره به این موقعیت دارد.

در عین حال داشتن النگوی طلا در خواب برای دختر مجرد، بیانگر قرار گرفتن در یک جریان عاشقانه و عواطف دو طرفه برای او در واقعیت است. در چنین رویاهایی اغلب تعابیری که از دیدن النگوی طلا برای دختر مجرد استنباط می‌شود، شباهت بسیاری به دیدن سایر زیورآلات حلقوی همچون النگو و گردنبند طلا داشته که به مفهوم وجود عواطف ریشه‌دار و عشقی جاودانه در زندگی او است.‌

البته برخی از معبران دیدن النگوی طلا را برای دختر مجرد به هنگام رویا مطلوب نمی‌دانند. چرا که یکی از جنبه‌های دیدن طلا شامل داشتن کشش، محبوبیت و مورد توجه قرار گرفتن دختران می باشد. از این رو نظاره کردن النگوی طلا برای این شخص خبر از قرار گرفتن در برخی از روابط احساسی ناپایدار و بی‌ثبات داشته که احساسات او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به طور کلی تعبیر دیدن النگو طلا به هنگام رویا برای دختر مجرد به منزله برخی از جریاناتی است که ارتباط مستقیمی با پول و ثروت، عشق و علاقه، کشش، جذابیت و وجود رقیب در زندگی دارد.‌ البته لازم است تا موقعیت دختر مجرد از نظر جایگاه اجتماعی و فرهنگی در هنگام تعبیر خواب در نظر گرفته شود.

تعبیر خواب النگو طلا در دست دختر مجرد:

از منظر علوم دینی و حتی ادیان الهی علی الخصوص دین مبین اسلام، تفسیر رویاها ارزش و جایگاه ویژه‌ای داشته و در جهت اطلاع از وقایع پیش رو و برخی تحولات شخصی کاربرد زیادی دارد. اگر در رویا خانم مجردی را ببینید که دارای النگوی طلا در دستش بود، به این معناست که احتمالاً او در زندگی امکانات و نقاط قوت زیادی داشته که موجب هدایت او در زندگی می‌شوند.

در زبان فارسی معنای لغوی النگو به مفهوم حلقه‌ای است که در دور گردن بسته می‌شود. این موضوع در تفسیر خواب‌ها نشان دهنده گرفتن دیگران بر شانه است. از آنجا که اصولاً دیدن طلا به هنگام رویا سمبلی از وجود پول و ثروت زیاد، جلال و منزلت محسوب می‌شود، خوابی که در آن بنگرید خانم مجرد النگویی از جنس طلا به دست کرده بود، تعبیر به دستیابی به مال و مکنت بسیار، اقتدار، جبروت و سرافرازی است.

مفهوم دیگر این رویا خبر از برخی دگرگونی و تغییرات مهم و ارزشمندی است که در زندگی خانم مجرد رخ می‌دهد. برای نمونه در صورتی که خانم مجرد در خواب مشاهده کند النگو طلا از دستش بیرون آمده و افتاد ممکن است تعبیرش  از جهت موضوعی دچار سرخوردگی شده و یا اینکه از طرف کسی طرد می‌شود. ولی قطعاً پس از این موضوع شرایط تازه و فرصت ایده‌آلی برای او فراهم می‌شود که در آن پیشرفت کرده و ارتقا یابد.‌

از نظر بسیاری از معبرین نظاره کردن خانم مجرد به هنگام رویا در حالی که النگوی طلا در دست دارد، اصولاً بیانگر دیدگاه عمیق و معانی ویژه ای است که موضوعات او را دنبال کرده و لازم است از منظر عرفانی نیز مورد تفسیر قرار بگیرد.‌

تعبیر خواب النگو در خواب خانم متاهل:

خوابی که در آن خانم شوهرداری را ببینید که النگوی طلا در دست داشت علامتی از وجود پول و وفور نعمت در زندگی او است. رویایی که در آن بنگرید خانم متاهل در دستش النگو جلوه‌گر بود، نشان دهنده به اجابت رسیدن آرزوها و سود و منفعت زیادی است که از نظر اقتصادی به او و اعضای خانواده اش می رسد. به عبارت دیگر این رویا ابعاد مختلفی از دستاوردهای مالی و اقتصادی را در زندگی این شخص نمایان می‌کند.

تعبیر مشاهده النگو طلا به هنگام خواب سمبلی از وجود اقتدار و جایگاه والا در زندگی است.‌ اگر خانم متاهل در رویا النگوی طلا در دستانش دیده شود، بیانگر نقش بسزا و تعیین کننده‌ای است که او در بین اعضای خانواده و جریانات زندگی دارد. به طوری که همچون یک مدیر امورات مهم زندگی را تصمیم گیری کرده و تکالیف و وظایف حاصل از آن را عهده‌دار شده و اجرا می‌کند.‌

در مجموع طلا یکی از نمادهای وجود زیبایی و دقت شناخته می‌شود. رویایی که در آن خانم شوهردار با النگویی از جنس طلا دیده شود، بیانگر آسایش خاطر و خوشنودی است که در زندگی او حاکم می‌باشد. بر این اساس در زندگی او امکانات و شرایط مساعدی برقرار بوده و حتی در ارتباط با همسر و فرزندان بسیار موفق عمل می‌کند.‌

تعبیر خواب درآوردن النگو از دست زن متاهل:

از جمله مواردی که بسیاری از افراد پس از دیدن این تصاویر در رویا در صدد اطلاع از مفهوم آن هستند، خوابی است که در آن النگو از دست خانم شوهردار درآورده شود. به طور معمول خانم‌ها جهت خاتمه دادن به یک ارتباط عاشقانه با مردی که به او خیانت کرده، النگو استفاده می‌کنند. یکی از مفاهیم بیرون آمدن النگو از دست خانم متاهل در خواب، به منزله پایان دادن یک فعالیت و آغاز یک جریان یا رویداد تازه در زندگی است.

همچنین دیدن چنین خوابی نشان دهنده بیرون آمدن از یک ارتباط احساسی است که در آن تعهد و وفاداری دیده نمی‌شود. موضوعی که در نظر یک خانم نقش اساسی را در تحکیم یک ارتباط ایفا می‌کند. النگو علامتی از وارد شدن در یک جریان و قرار گرفتن در برابر گزینه‌های تازه است. در عین حال این رویا به منزله روزگار زیبایی است که رویابین به زودی در آن قدم گذاشته و یا اینکه با مشکلات و موانع تازه‌ای مواجه می‌شود.

به طور معمول دیدن النگو در رویا سمبلی از وجود یک موضوع مفرح در زندگی است که در اغلب موارد تعابیر خوشایندی با خود دارد. برای نمونه اشخاصی که در زندگی دارای خلاقیت و نوآوری هستند، امکان دارد النگو را در خواب خود مشاهده کنند. هرچند برای چنین خوابی تعابیر دیگری نیز بیان شده که لازم است با در نظر گرفتن جزئیات رویا و شرایط زندگی خواب بیننده، به مفهوم دقیق‌تری از آن دست یافت. همچنین می‌توان با در نظر گرفتن ابعاد مهم زندگی که در آن تلاش کرده و در انتظار رشد و پیشرفت هستید، تعبیر تازه‌ای از آن را دریابید.

تعبیر خواب النگو در خواب خانم باردار

مشاهده النگوی طلا در رویای یک خانم حامله و باردار، تعابیر متعددی با خود دارد. با ما همراه باشید تا تفاسیر معبران مشهور را نسبت به دیدن النگوی طلا به هنگام خواب، جهت خانم‌های آبستن برایتان شرح دهیم.

نظاره کردن النگوی طلا برای خانم حامله و باردار، نشان دهنده پول فراوان و رونقی است که از جهات مختلف زندگی او را در بر می‌گیرد.‌ بدین ترتیب احتمال می‌رود که این شخص در زندگی به آسایش، امکانات زیاد و وفور نعمت دست یابد. به طوری که همه احتیاجات و  خواسته های او و فرزندش به راحتی مهیا می‌شود.

از آنجا که تعبیر دیدن النگو طلا در خواب علامتی از وجود نیکبختی، شادمانی و سعادت در زندگی است، لذا چنین ویژگی‌هایی در زندگی این خانم حاکم شده و در این دوران به آرامش می رسد. به طوری که این شخص با وجود شرایط فعلی از این حالت خوشنود بوده و سرور و شادمانی او را در بر می‌گیرد. حتی ارتباطات او با سایر اشخاص خانواده و همسرش نیز به بهترین نحو پیش رفته و انتظارات او را تامین می‌کند.‌

دیدن النگوی طلا برای خانم حامله و باردار در رویا نشان دهنده بالا بودن سلامت جسمی و روحی او در شرایط سخت این ایام می‌باشد. در عین حال مفهوم دیگر آن، تعبیر به مهارت و قابلیت‌های این شخص در مواجهه با تحولات جسمی و روحی ایجاد شده در این دوران می شود.

تعبیر خواب النگو در خواب مرد:

در این قسمت مشاهده رویاهایی که در آنها مرد دارای النگوی طلا بوده است را برای شما تفسیر می‌کنیم.

همانطور که در بخش‌های قبلی گفته شد یکی از سمبل‌های دیده شدن النگوی طلا در خواب، وجود پول، وفور نعمت، دستیابی به مال کثیر و دستاوردهای عظیم اقتصادی است. در حقیقت دیدن این رویا بیانگر مهیا شدن موقعیت‌های ایده‌آلی است که با قرار گرفتن در آن مسیر، می‌توانید درآمد و سود هنگفتی را برای خود فراهم کنید.

با توجه به اینکه النگو از جنس طلا در جایگاه یک دارایی ارزشمند محسوب می‌شود، لذا دیدن النگو طلا برای آقایان به هنگام خواب، تعبیرش بیانگر اقتدار، حاکمیت و نفوذی است که یک مرد در ابعاد مختلف زندگی برخوردار است. در عین حال این رویا به معنای قابلیت‌های مهم و کارآمدی است که موجب می‌شود به واسطه آن گام‌های تاثیرگذاری را در محیط خانوادگی و کسب و کار بردارد.

مفهوم دیگری که برای نظاره کردن النگوی طلا برای مرد در خواب ذکر شده، از وجود اقبال بلند، رونق و فرصت استثنایی در زندگی او خبر می‌دهد.‌ این موضوع اشاره به وقایع و جریاناتی دارد که در زندگی با آن مواجه شده و او را در مسیر نیکبختی و سعادت هدایت می‌کند.

برخی از حکما و اندیشمندان کهن مشاهده النگو را برای آقایان به هنگام رویا مطلوب ندانسته و آن را به عنوان یک زنگ خطر محسوب کرده اند که منافع و اعتبار او را تهدید می‌کند.

با توجه به معانی مختلفی که از مشاهده النگوی طلا در خواب برای آقایان ذکر کردیم، چنین استنباط می‌شود که این رویا مفهوم خوشایندی برای آنها ندارد. بر این اساس احتمالاً این مرد قسمت اعظم وقت خود را در زندگی اتلاف کرده و به برنامه‌هایی می‌پردازد که هیچ نتیجه و ثمری برای زندگی او به جا نمی‌گذارد.

 

درباره کارشناس ارشد سایتتایید شدهکاربر طلایی

محقق برتر در حوزه تعبیر خواب و علوم غریبه برگزیده چندین همایش ملی و بین المللی حوزوی و دانشگاهی در حوزه روانشناسی خواب و تعبیر خواب از دانشگاههای مختلف مولف چندین مقاله چاپ شده در نشریات معتبر دانشگاهی ملی و بین المللی

ارسال نظر

کد امنیتی برای بروزرسانی کد امنیتی روی تصویر کلیک کنید

تماس با کارشناس تعبیر خواب